пʼятницю, 22 січня 2016 р.

День Соборності України

День 22 січня 1919 року ввійшов до національного календаря, як велике державне свято – День Соборності України.

                       

 Саме тоді на площі перед Київською Софією відбулася подія, про яку мріяли покоління українських патріотів: на волелюбному зібрані було урочисто проголошено злуку Української народної республіки і Західноукраїнської народної республіки.



Бібліотекар та директор будинку культури села Хорлупи провели тематичну годну : Нездоланна сила єдності народу», приурочену дню Соборності українських земель.



Тобі, Україно, мій мужній народе,
Складаю я пісню святої свободи.
Усі мої сили і душу широку
Й життя я віддам до останнього кроку,
Аби ти щаслива була, Україно -
 Моя Батьківщино!



Велична і свята, моя ти Україно,
Лише тобі карать нас і судить
Нам берегти тебе, Соборну і єдину
І нам твою історію творить!


Ми вірим в майбутнє твоє, Україно!
Говорять сьогодні дорослі й малі
Бо ти в нас – найкраща, бо ти в нас єдина,
Немає такої, як ти ,на землі.

                                           
У всiх людей одна святиня.
Куди не глянь, де не спитай,
Рiднiше їм своя пустиня,
Аніж земний в пустинi рай,
Їм красить все їх рiдний край.
Нема без кореня рослини,
А нас, людей, без Батькiвщини.




   Молюсь за тебе, Україно,
Молюсь за тебе кожен час,
Бо ти у нас одна-єдина,-
Писав в своїх віршах Тарас
«Молюсь, - казав він,- щоб у тебе
Не було між людьми війни


Щоб завжди було чисте небо
На нашій стомленій землі».
Щоб завше у садку смерека
Весняним квітом під вікном цвіла
І прилітали з вирію лелеки,
Щоб гомін хвиль послухати Дніпра!


 Благослови і вознеси
Болючу правду України,
Що йде від чистої роси,
Що йде від чистої сльози —




Не тільки смуток і руїни.
...І незнищенність України,
Народе рідний, вознеси!


                                            Фото на згадку

Немає коментарів:

Дописати коментар