вівторок, 21 липня 2020 р.

Видатні сучасники про бібліотеку і бібліотекарів. 25 нових цитат



Друзі, хочу поділитися з вами цитатами, які знайшла у англомовному сегменті Інтернету. Про бібліотеку і бібліотекарів висловлюються наші сучасники: письменники, науковці, журналісти, діячі культури, інші відомі люди. У їх словах звучить любов, вдячність, розуміння місця і ролі бібліотек у сучасному світі та гаряча віра у важливість бібліотек.


Сьогодні, ми, бібліотекарі, як ніколи, дуже потребуємо такої підтримки. Вона надихає нас, спонукає до творчості, пошуку і упровадженню у бібліотечну діяльність нових можливостей, технологій, сервісів заради служіння на користь суспільства. 


Отже, для того, щоб чудові англомовні висловлювання стали відомими серед співвітчизників, переклала їх українською.



ПРО БІБЛІОТЕКУ


"Моя бабуся завжди казала, що Бог створив бібліотеки, щоб у людей не було ніякого виправдання бути дурними". Джоан Бауер (нар. 1951. Американська письменниця).


"Бібліотеці не потрібні вікна. Бібліотека сама є вікном". Стюарт Бренд (нар. 1938. Американський письменник).


"Бібліотеки - це тонка червона лінія між цивілізацією і варварством". Ніл Гейман (нар. 1960. Англійський письменник-фантаст).


"Бібліотека - це не тільки щоденник людської раси, а й символ віри в спадкоємність людства". Вардан Грегорян (нар. 1934. Вірмено-американський академік, педагог та історик. Президент корпорації Карнегі).


"Бібліотеки - це резервуари сили, грації та дотепності, нагадування про порядок, спокій і наступність, озера ментальної енергії, ні тепла, ні холоду, ні світла, ні темряви... В будь-якій бібліотеці світу я вдома, не усвідомлюючи себе, нерухома і поглинена". Жермен Грір (нар. 1939. Англійська письменниця, науковець, телеведуча).


"Побудувати бібліотеку - значить створити життя. Це не просто випадкова колекція книг". Карлос Марія Домінгес (нар. 1955. Аргентинський письменник та журналіст).


"Я провела найщасливіші години свого дитинства в бібліотеці: притулку і особистому раю, відкритому для всіх". Емма Донохью (нар. 1969. Ірландська та канадська письменниця).


"Можливо рай буде бібліотекою. Тоді я зможу закінчити свій список для читання". Келлі Елмор (Американська письменниця, фотографиня).


"Мені не потрібно дивитися в далину, щоб знайти скарби. Я виявляю їх кожного разу, коли відвідую бібліотеку". Майкл Ембрі (Американський письменник).


"Бібліотеки, в минулому, сьогоденні і майбутньому - це пам'ять і майстерня людства". Крістіан Лауерсен (Директор бібліотек і обслуговування громадян у муніціпалітеті Роскілле, Данія).


"Моя місцева бібліотека була чарівним гротом, де я міг знайти пригоди, веселощі і (не знаючи про це) знання". Роджер МакГоф (нар. 1937. Англійський поет, телеведучий, дитячий письменник, драматург).


"Бібліотека у центрі спільноти - щось середнє між аварійним виходом, рятувальним плотом і фестивалем. Це собори розуму; лікарні душі; тематичні парки уяви". Кейтлін Моран (нар. 1975. Англійська журналістка, письменниця, телеведуча).


"Бібліотеки не в реальному світі. Вони - окремі місця, святилища чистої думки". Пол Остер (нар. 1947. Американський письменник і перекладач, сценарист).


"Ми вимірюємо цінність цивілізованого суспільства за кількістю відкритих ним бібліотек, а не за кількістю, яку воно закриває". Філіп Пулман (нар. 1946. Англійський письменник).


"Якщо є сумніви, йдіть до бібліотеки". Джоан Роулінг (нар. 1965. Британська письменниця, сценаристка, продюсерка).


"Я завжди говорю людям, що стала письменницею не тому, що пішла до школи, а тому, що моя мама брала мене в бібліотеку. Я хотіла стати письменницею, щоб бачити своє ім'я у картковому каталозі". Сандра Сіснерос (нар. 1954. Американська письменниця).


"Бібліотеки дозволяють кожному вирушати у дивовижні пригоди, подорожувати в часі і просторі, зустрічатися з найвидатнішими мислителями світу і при цьому залишатися вдома та пити чай. Ми маємо потребу в них". Річард Уайзман (нар. 1966. Британський психолог, професор).


"Бібліотеки завжди нагадують мені, що у цьому світі є щось добре". Лорен Уорд (нар. 1970. Американська співачка та акторка).


"Я виявила, що коли виходжу з бібліотеки, то перебуваю у тому, що я називаю бібліотечним блаженством повного відсторонення від відволюкаючих факторів життя". Трейсі Шевальє (нар. 1962. Американо-британська письменниця, автор історичних романів).


"Похід до бібліотеки - це як повернення додому і відправка за пригодою одночасно". Меган Шеперд (Американська письменниця у жанрах: фентезі для дорослих, дитяча фантастика).


ПРО БІБЛІОТЕКАРІВ

"Це дуже сумна омана, що бібліотекарі просто реєструють книги і видають їх. Бібліотека - це серце школи, а без бібліотекаря це всього лише порожня оболонка". Джарретт Дж. Кросочка (нар. 1977. Американський письменник і ілюстратор).


"Бібліотекарі - гіди для усіх знань". Патрік Несс (нар. 1971 Британо-американський письменник, журналіст, лектор і сценарист).


"Бібліотекарі майже завжди дуже корисні і часто майже абсурдно обізнані. Їх навички, ймовірно, дуже недооцінені і в значній мірі недовикористані". Чарльз Медавар (Британський фахівець з медичної політики та безпеки лікарських засобів).


"Бібліотекарі завжди були одними з найбільш вдумливих і корисних людей. Вони вчителя без класної кімнати. Немає бібліотек, немає прогресу". Віллард Скотт (нар. 1934. Американський ведучий погоди, автор, теле- та радіоведучий, актор, клоун, комік).


"Я бібліотекар, бібліотекар - моя релігія, бібліотеки - мій храм, а Каталог - моя головна зброя, щоб розкрити багатство мудрості та знань, які зберігаються у бібліотеках". Салман Хайдер (нар. 1977. Індійський бібліотекар, каталогізатор, блогер).


Друзі, я сподіваюсь, що висловлювання вам сподобалися. Мені вони дуже сподобалися, тому надихнули на створення зображень з ними. У зображеннях були використані картинки з ліцензією на використання та змінення у некомерційних цілях. Переглянути нашвидкоруч їх можна у слайд-шоу, а більш детально у Pinterest, де створено дошку "Сучасники про бібліотеку".






Схожі публікації:
Видатні сучасники про бібліотеку і бібліотекарів.
Видатні сучасники про книгу та читання.

Немає коментарів:

Дописати коментар