понеділок, 6 липня 2020 р.

День поцілунку: історія свята, найкращі вітання в малюнках і віршах З Днем поцілунку / фото ua.depositphotos.com 05:27, 06 липня 2020 Свята 1836 0 Сьогодні у всьому світі відзначають найніжніше та наймиліше свято - День поцілунку. Сьогодні у всьому світі відзначають День поцілунку. На жаль, це неофіційне свято, проте ніщо не може перешкодити нам відсвяткувати його. Адже воно таке романтичне і добре. Обов'язково поцілуйте сьогодні свою дитину, маму, тата, братів і сестер, бабусь і дідусів, а також другу половинку. Не забудьте про друзів - їм теж буде приємний такий знак уваги. Читайте такожІвана Купала-2020: історія та традиції свята Історія свята Батьківщиною всесвітнього дня поцілунків вважається Великобританія. Там в кінці XIX століття вирішили, що поцілунок гідний окремого свята. У всьому світі цей день заведено відзначати різними святковими заходами, конкурсами та змаганнями, так чи інакше пов'язаними з поцілунками. Привітання з Днем поцілунку у віршах День поцілунків посеред літа Мабуть, не просто так Дарують ніжність всі у світі, а поцілунок - ніби знак! Цілуйтесь з ранку і до ранку Хай ваші щирі почуття Відганяють хмари на світанку і роблять кращим це життя! З Днем поцілунку День поцілунку свято романтичне, Для деяких навіть незвичне. Адже цілуватися можна цілий день, У парку, у сквері всім кому не лінь. Я тебе кохана моя, зі святом прекрасним вітаю, І сьогодні з самого ранку тебе цілую ніжно і обіймаю. Якщо почуття я свої не висловив словами, Я сьогодні з радістю доведу устами. *** Цьомки, чмоки, поцілунки, Для душі це подарунки, Дружні, ніжні та пристрасні, Всі вони – завжди прекрасні! В них сьогодні іменини, Зі всіма вітайтесь ними, Цілуйтесь весело й завзято, І поцілунок створить свято! З Днем поцілунку / фото forumsmile.ru Поцілунки бувають різні: Цнотливі і пристрасні, Дитячі, дорослі та підліткові, Вже набридлі і абсолютно нові. Мама ніжно цілує дитину, Дитина — маленького кошеняти. Любовні поцілунки пристрасні, А перші — боязкі і прекрасні. *** Вітаю з святом поцілунків та бажаю, Цілунків,від яких в душі цвіте весна, Маленьких,дружніх,і таких-що виростають крила, Гарячих-що дарують лиш закохані вуста! З Днем поцілунку / фото forumsmile.ru Привітання з Днем поцілунку в прозі Цілуватися дуже корисно і приємно для здоров'я. Поцілунок — джерело гарного настрою і здоров'я. Я хочу, щоб не тільки у Всесвітній день поцілунку, але і в звичайному житті тебе завжди цілували, і тобі це приносило задоволення. Зі святом тебе! *** Кохана! Ти не уявляєш який я зараз щасливий що зустрів тебе і отримав взаємну любов. Це  все завдяки поцілунку, який ти дала мені під час нашого першого побачення. Наші серця тепер б'ються в унісон, наші бажання збігаються, наші очі горять пристрастю і взаєморозумінням, наші душі знаходяться в блаженному стані. Я знаю одне, що ми створені одне для одного, і готовий повторювати кожну хвилину, що дуже сильно люблю тебе. Кохана,  я пропоную тобі сьогодні цілуватись цілий день і всю ніч, щоб показати тобі як сильно я тебе кохаю! З Днем поцілунків тебе! *** З днем поцілунків вітаємо ми зараз усіх, хто тільки що навчився цілуватись, і тих, хто цілується вже давно. Будьте віддані один одному, як лебеді і цілуйтеся досхочу, адже поцілунок - це найкращий спосіб знайти спільну мову. Читайте новини шоу-бізнесу, гороскопи на каналі УНІАН Lite в Telegram

Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua/m/lite/holidays/z-dnem-pocilunkiv-2020-istoriya-svyata-kartinki-i-listivki-z-dnem-pocilunkiv-11057144.html

Немає коментарів:

Дописати коментар